Tekst- en beeldsupport
EMVI-plannen en overige tenderstukken


| Strategie- en projectsessies |

Wat bij technisch georiƫnteerde teams wel eens wil ontbreken, is de klantgerichte-marketing-blik en de vaardigheid om de eigen plannen goed over het voetlicht te brengen. Bieden we echt wat de klant vraagt? Komt de kerngedachte in het gehele plan terug? Wij stellen teams dit soort vragen, denken mee, doen suggesties, vatten samen en brengen een brede communicatie- en tenderervaring in.


| Tekstwerk |



Een Plan van Aanpak schrijven is als het houden van een goed pleidooi: het verhaal moet een duidelijke visie uitdragen, de argumenten moeten helder 'uitgeserveerd', in klare taal, zonder omhaal van woorden. Je moet door een stuk heen kunnen bladeren als was het een aantrekkelijk buffet, met gerechten die de aandacht van de lezer vasthouden - al dan niet met sterke, samenvattende visuals.


| Lay-out plannen + overige stukken |

Als vorm en inhoud echt goed samenkomen, verdubbel je de kracht van je verhaal. Het plan moet er qua uitstraling natuurlijk profesioneel en kwalitatief uitzien, en tegelijk passen bij de verwachtingen en sfeer van de ontvanger. Soms alles uit de kast, soms sober en ingetogen. Passende keuzes maken, is ons vak. Hierboven enkele impressies van aanbiedingen.